.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طی حکمی از سوی وزیرکشور؛
خيرانپور عضو اصلي هيات بدوي رسيدگي به تخلفات اداراي استان شد
عبد الرضا رحماني فضلي، وزير كشور در حکمی حسن خيريانپور، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار مازندران را به عنوان عضو اصلي هيات بدوي رسيدگي به تخلفات اداراي استانداري و سازمان هاي تابعه منصوب کرد.

 شمال نیوز: عبد الرضا رحماني فضلي، وزير كشور در حکمی حسن خيريانپور، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار مازندران را به عنوان عضو اصلي هيات بدوي رسيدگي به تخلفات اداراي استانداري و سازمان هاي تابعه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري مازندران،  متن كامل حکم وزير كشور به این شرح است:

 جناب آقاي حسن خيريانپور

سلام عليكم؛

به استناد ماده 2 قانون رسيدگي به تخلفات اداري مصوب 1372/9/7 مجلس شوراي اسلامي و بنا به درخواست شماره 320/م/ه مورخ 1392/9/9 استاندار محترم مازندران و تاييد نماينده اينجانب، به موجب اين حكم و با حفظ سمت به عنوان عضو اصلي هيات بدوي رسيدگي به تخلفات اداري كاركنان استانداري و سازمان هاي تابعه براي مدت 3 سال منصوب مي شويد، تا با رعايت مفاد قانون فوق و آيين نامه اجرايي و دستور العمل هاي مربوطه، با صرف وقت مناسب و شركت در جلسات هيات با متانت، دقت، قاطعيت، سرعت و رعايت عدالت و رافت اسلامي، پرونده هاي ارجاعي را مورد رسيدگي قرار داده و اقدام لازم را معمول فرماييد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال و همكاري با دفتر هماهنگي هيات هاي رسيدگي به تخلفات اداري وزارت كشور در انجام امور محوله موفق و مويد باشيد. / عبد الرضا رحماني فضلي / وزير كشور


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یه فرشته 1 بهمن 1392
یک گزارش از تخلفات استانداری تهیه کنید لطفا
هر روز تو حیاط گل می کارند و فردا می کنند
داستان چیه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.